5 Things

IMG_14285 saker jag brukar säga
– Ytterst
– Oh Gosh
– Really
– Sannerligen
– Yay

5 saker jag brukar drömma om
– Att jag är tillsammans med någon i One Direction
– Att jag vill springa men är för tung för att röra mig snabbt
– Att jag måste gömma mig för något/någon
– Kyssar
– Att jag har glömt något viktigt

5 saker jag älskar att göra
– Gå på fester där det är den perfekta balansen mellan gamla vänner och nya människor.
– Spendera så lång tid på ett café så man måste köpa fika flera gånger.
– Att hänga i vardagsrummet med Familjen efter en fantastisk middag
– Skriva skriva skriva (berättelser, artiklar, blogginlägg…)
– Ge spontana presenter

5 saker som jag vill ska hända innan året tar slut
– Resa till ett land jag aldrig har varit förut
– Få gosa med en elefant
– Bli antagen till universitet
– Att jag faktiskt blir tillsammans/bästa kompis med någon i One Direction (Taylor Swift som vän går också bra)
– Massor av nätter där man inte går hem förrän på morgonen.

5 saker jag beställer utomlands
– Drinkar jag aldrig har provat
– De mest galna sakerna på Starbucks (Innan jag flyttade till USA och Starbucks plötsligt fanns överallt)
– Frukostar stereotypiska för just det landet (croissant i Frankrike, “full-English” i England…)
– Vin till maten
– Efterrätt (händer faktiskt nästan aldrig när jag är på restaurang i Sverige)

Camera 14MP-9PC

5 saker jag saknar i min garderob
– En blå kavaj
– Ett par högklackade skor så over-the-top så jag typ aldrig kommer använda dem
– En skaterkjol som sitter helt perfekt
– Den ultimata partyklänningen
– En vit kappa (så opraktiskt men så snyggt)

5 saker som doftar underbart
– Doften som slår emot en när man öppnar ett nytt kaffepaket.
– Varma bullar
– Nyklippt gräs
– Röken från ett utblåst ljus
– Oset från kött man bryner.

IMG_3025

5 saker jag skrattar åt
– Mina egna skämt
– Riktigt genomtänkta och lyckade practical jokes
– Usla ordvitsar
– Folk som skrattar roligt eller hysteriskt
– Människor som gör/säger roliga saker utan att veta om det

5 saker som gör mig till mig
– Jag tycker om att bestämma
– Jag är rastlös, men därav väldigt energisk
– Jag skyddar de jag bryr mig om
– Jag är attans social
– Jag älskar äventyrIMG_3146

Leave a comment