Snapshots from Los Angeles

IMG_5045Så efter en vecka på vägarna kom vi i fredags  slutligen fram till vår sista destination, Los Angeles. Såklart bar det raka vägen upp till Hollywood.

IMG_4992 När jag blir känd kan jag gå tillbaka till den här bilden och skratta över hur turistig jag var.IMG_5004 Hollywood Boulevard där de tydligen inte kan ha vanlig trottoar som andra gator utan ska vara så himla speciella med sitt Walk of Fame.IMG_5007 Där var det stjärnmark istället för stjärnhimmel.IMG_5017 Besök på Rodeo Drive där vi gick på toa på hotellet där Pretty Woman utspelar sig. Aaaah! Tänkte sno handdukar och tvål.IMG_5035En alldeles spektakulär solnedgång på Venice Beach fick avsluta denna roadtrip. En sådan otrolig vecka där jag har fått uppleva och se så mycket. Sådant jag har drömt om hela mitt liv. Och när man får uppleva det med fina vänner. Ja, denna vecka kunde inte ha varit så mycket bättre faktiskt. Så mycket mer än helt okej.

Leave a Reply

