When I was Younger So Much Younger than Today

imageHurra hurra hurra för mig!! Idag fyller jag 20! 20!! Jag är inte tonåring längre. Måste jag nu börja ta ansvar för saker och ting? Börja äta bridgeblandning, ta med mig egna kassar till ICA och tycka att Allsång på Skansen är alldeles för ungdomligt? Nej fy tusan! Då är det bättre att arbetslös och utan visum resa genom USA som ena strövare och inte behöva bry sig om någonting förutom att ha attans roligt!

imageFick dessutom en rejäl födelsdagsfrukost lagad åt mig denna morgon. 20-årsdag i San Francisco med fina människor är ju helt okej faktiskt.

Leave a Reply

