Snapshots from San Francisco

IMG_4573Åh vad jag trivs i San Francisco. Mina första dagar här har jag gått. Oj oj, vad jag har gått. Jag har gått så mycket så att jag idag hade träningsvärk i höften och ryggen så jag inte har gått någonstans. Ja, då var det sagt.

När man går och det är såhär pass bra väder (det ger mig sådan extra njutning att jag reser i de få delar av landet som inte drabbas av snöstormar just nu) får man massor av bilder. Här är några. Enjoy!IMG_4577 Union Square som bland annat har palmer och Tiffany’s.IMG_4555 City Hall.IMG_4512 Fisherman’s Wharf (där jag i övrigt höll på att självdö när jag såg storleken på fiskmåsarna. Fy attans!)IMG_4519 Hamnen med Alcatraz i bakgrunden. IMG_4541 Roligaste området: Castro.IMG_4549Och om man går upp för helveteskullar får man vacker utsikt. Vacker utsikt över en så otroligt vacker stad.

Leave a Reply

