After All This Time?

1488757_10151986279295334_792832681_nMedan jag ändå är inne på det som, baserat på mina senaste blogginlägg, har blivit som ett nostalgitema tänkte jag dela med mig av den bild som Gemma gav till Danielle. Bilden från den kväll då jag, Gemma, Danielle och Jennifer var alla samlade för första gången. Den kväll som startade en så himla fin vänskap.IMG_4262 - kopiaOch 10 månader senare är den vänskapen starkare än någonsin. En tid fylld med skratt, kärlek, mat, upplevelser och annat fint. Vad skulle jag gjort utan dessa Sydafrikaner vid min sida under dessa månader? Inte ens värt att tänka på ❤

Leave a Reply

