Where I Come From, Someone Would Have Brought ‘Fika’ For This

I söndags var det ett sådant trevligt AuPair-möte som vi har varje månad med vår mentor som vi i AuPairCare-kretsarna kallar för Area Director. Ett vanligt möte för de flesta som kom. Ett lite speciellt möte för mig och Danielle. Det var nämligen sista gången för oss båda. SISTA!! *Faller ihop i en hög av utmattning att försöka hinna med i tidens tempo uppför den sista helvetesbacken på löprundan*

Inte nästan sista eller lite sista, utan absolut helt och hållet sista.

Nu har ju jag faktiskt en månad av mitt jobbkontrakt kvar, medan Danielle den lilla slyngeln har en vecka. EN VECKA! *Och där föll även Danielle ihop i en hög och kippar hysteriskt efter andan*IMG_4143 Som den sanna vän jag är såg jag till att ta en bild på Danielle och Mara tillsammans. Så kan de tänka på mig varje gång de ser bilden och undra hur de kan gå vidare med sitt liv utan mig vid deras sida som dokumenterar allt viktigt. Ja, hur ska de klara sig.

Leave a Reply

