Not Exactly Kicked Out of a Bar

IMG_4135 Trots att jag själv vill säga att mina blogginlägg alltid är något sånär fantastiska, måste ju en bild på en beagle i en jultröja öka chanserna att fler tycker samma sak. Så här är en bild på Sally från vår promenad i det kalla men soliga vädret igår. IMG_4140Så efter den taktiken att fånga intresse kan jag nu berätta om min inte alltför händelserika fredagskväll. Dock ytterst lugn och skön med mitt vanliga missbruk av VännerIMG_4138… och Trader Joe’s sushi (låter kanske inte sådär super-fancy, men smakmässigt min absoluta favoritsushi) till middag. För att inte helt känna att jag slösade bort min ungdoms chans till vildhet stoppade jag några tuggor liiiite för mycket wasabi i munnen. En riktig kick! Alldeles tillräckligt för min del. Trevlig helg!

Leave a Reply

