You Don’t Have to Put on that Red Light

IMG_3950 Medan jag försöker komma på något så enkelt som hur man skapar kollage på min dator, så att jag kan visa fler bilder från mitt julfirande, kan jag ju börja med att dela med mig av bilder av årets juldagsoutfit.IMG_3953 Köpt speciellt för juldagen. Älskade färgen så mycket så jag kunde inte motstå. Alldeles tomteröd. Bonus är att materialet är i stretch så jag var utrustad för juldagens alla måltider. Sen fick såklart det nya söta halsbandet från finaste storebror göra outfiten komplett. Och alla andra outfits sedan dess.

2 comments

  1. Pingback: And the Bells were Ringing Out for Christmas Day | Count by Smiles
  2. smith greame · January 3, 2015

    The dress was pretty awesome. Even it was bright red, but it looks stunningly beautiful

Leave a Reply

