Happy Xmas, as John Lennon would have said it

IMG_3938GOD JUL!!! Whiiiihooo, äntligen är den här!! Påminnelse: i USA firar man på juldagen. Dum idé. Jag dränker de sorgerna i godis (har fått så galet mycket godis i jul så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Mitt rum är som rena Willy Wonka’s chokladfabrik) och går vidare med mitt liv. Såhär såg det ut klockan sju denna juldagsmorgon när vi alla samlades i vardagsrummet för att öppna julklappar framför A Christmas Carol på tv:n.  IMG_3942 Jag fick också många fina julklappar av såväl värdfamilj som Familjen i Sverige som vänner i USA som… Jag är älskad av så många.IMG_3907

Ska berätta mer om mitt julfirande senare, vare sig ni ber om det eller inte. För stunden är här en julaftonsselfie från mig och Tucker. God Jul allihop! ❤

Leave a Reply

