Vissa Tar med sig Blommor när De är Bjudna på Middag

IMG_2844Jag utgår dock nästan alltid från att alla uppskattar något ätbart. Därför fick italienskt lantbröd och en bit fantastiskt krämig brie följa med när jag i fredags spenderade kvällen hos de grannar som har blivit min extrafamilj här i USA, Kathleen och Tom med familj. Att man så långt hemifrån och på så kort tid kan lära känna människor som stöttar på det sättet de gör, det är vad jag kallar trygghet. En står för maten, en står för goda råd och resten står för fantastiskt sällskap. Vad mer behöver man?

2 comments

  1. Josefine · September 16, 2014

    Åh älskar brie! Kanske ska bjuda dig på middag nästa gång 😉

    • countbysmiles · September 17, 2014

      Det tycker jag absolut att du ska! Tar med mig en brie till dig isåfall 😉

Leave a Reply

