I Hope You don’t Mind that I Put Down in Words

Jaha, nähä. Här hade jag nu tänkt göra ett ytterst makalöst intressant inlägg om ett zoo alternativt en middag, och vad händer?! Av någon oförklarlig och attans dum anledning som jag tyvärr inte har svaret på (även om jag misstänker att “nargles” ligger bakom) kan jag inte ladda upp bilder på min blogg för tillfället. Jo, WordPress säger faktiskt att jag ska försöka igen senare. Senare?! Hur mycket tid och kapacitet att spara min inspiration tror de att jag har egentligen?

Dock, trots min frustration, måste jag medge att jag inte kan göra något åt saken. Så nu får ni stå ut med ett inlägg där jag, istället för att dela med mig av något otroligt läsvärt från min vardag, använder bloggen som ett sätt att få ut min ilska så att jag iallafall kan somna lugnt och fridfullt och hoppas på att det fungerar som det ska imorgon. Fungerade väldigt bra måste jag säga. Natti natti!

Leave a Reply

