My Sunglasses are like My Guitar

För några veckor sedan gjorde jag något man absolut inte ska göra och detta är inte en rekommendation till någon. Jag beställde en sak på internet, från en hemsida jag aldrig har hört talats om förut och det kan kanske möjligen eventuellt ha varit så att jag hittade denna sida via spam på Facebook. Klockan var sent på natten och mitt vill-ha-begär var för starkt så betalade gjorde jag för att drirekt inse att det kanske inte var så smart (då jag inte ens fick något konfirmations-mail). Efter nästan tre veckor utan någon leverans var jag 95% säker på att jag hade blivit lurad och skämdes förstås för mycket för att berätta för någon. Tills en dag när detta kom på posten…IMG_2149Ja, adressen säger ju det mesta om varför det tog den tid det tog. Inte en hemsida jag kommer besöka igen. Dock var det värt väntan och besväret då…IMG_2141…paketet innehöll detta fantastiska par av Ray Ban Wayfarer 2140! IMG_2159Jag är en riktig solglasögonsnarkoman (det är ett ord) och jag kan direkt säga att de är skönaste solglasögonen jag någonsin haft! Efter allt besvär (som jag nu kan skratta åt då det visade sig att jag inte hade gjorde bort mig) kommer jag ta hand om dessa som om det vore en bebis (en snäll bebis).IMG_2162Måste säga att jag ser lite ut som en maffiamedlem i dessa, vilket jag inte ser som något negativt. Tvärtom kommer dessa absolut lysa upp (eller kanske man bör säga “mörka ner”? Ha, där fick jag allt till det!) många sommardagar för min del.

2 comments

  1. Thomas · July 14, 2014

    Hej Daniella! Mycket kul att läsa din blogg! Går inte att missa ditt ursprung 🙂 ! Ha det så bra i USA ( hmm rim ) och ser fram emot att träffas nån gång i framtiden! Onkel Thomas.

    • countbysmiles · July 14, 2014

      Kära Onkel! Vad glad jag blir att du följer min blogg, det betyder mycket för mig 🙂 Självklart ska vi ta och träffas när vi befinner oss i samma land igen (var och när det nu kan bli). Ha det så jättebra!

Leave a Reply

