Good Food is a Global Thing

Dessa dagar när det bara har varit jag, Molly och Sophia hemma, har Molly passat på att göra mat som hon tycker om men som ingen annan i familjen riktigt uppskattar (vilket visar att hon är en bättre människa än jag då jag minsann inte skulle anpassat mig till någon annan och sagt att de kan äta kottar om de inte vill ha vad som serveras). Jag äter ju allting, så självklart var jag öppen för något nytt. Några fin fina och väldigt goda middagar har detta resulterat i.IMG_1933Grillad lax med quinoa och bröd med himmelsk getost.IMG_1949Kyckling- och pestopasta med grillade paprikor och sallad med vitlökskrutonger.IMG_1947Och så lite efterrätt såklart! Nu är Joe hemma och vi går tillbaka till tråkiga middagar. Nejdå, jag skojar bara. Däremot sa Molly samma sak på fullaste allvar (vad var det nu jag sa om bättre människa..?)

Leave a Reply

