Our House It has a Crowd, There’s Always Something Happening

Så då var jag hemma igen efter ännu en liten upptäcktsfärd genom tidigare (för min del) osedda delar av USA. Mitt första besök i North Carolina blev långt långt ifrån en besvikelse.

Jag måste ju först påpeka att bilresan ner till Outer Banks gick alldeles strålande! Tänk att första gången jag körde en sådan lång sträcka blev längs östra USAs kust, det är allt något att berätta för barnbarnen. Snacks, bra spellista, ett fungerande Google Maps, första gången jag körde igenom en tull och sist men inte minst, en tunnel under vattnet! En spännande men lyckad bilfärd.

Mer detaljerade inlägg om dessa dagar vid stranden med Mollys familj kommer inom kort. Kan för stunden iallafall säga att de lämnade en hel del fina och roliga minnen. Ett strandbröllop, grillning, drinkar, starka familjekänslor, friterad kyckling och våfflor, surfbrädor, nya möten, en smärtsam solbränna, champagne… En resa som bjöd det mesta helt enkelt.IMG_1662

Leave a Reply

