Could You Please Write a Letter? It Was Such a Long Time Ago.

Idag när jag kom hem fick jag mig en riktig överraskning. Bland dagens post fanns ett stort, grönt paket adresserat till lilla mig!IMG_1143 Kände genast igen min kära Mammas handstil och därför visste jag att detta paket inte skulle göra mig besviken. Mycket förväntansfull och med ett stort leende på läpparna öppnade jag paketet det fortaste jag kunde utan att ha sönder kuvertet (är emot förstörande av omslagspapper). IMG_1146 Ni vet när man öppnar ett paket och det är som att någon har kastat en “undetectable extension charm” över det då det innehåller massor av saker. Det var längesedan jag hade så roligt när jag öppnade paket. Leendet blev större och större för varje godissort som jag drog fram. IMG_1147 Mamma har koll på min godissmak hon. Kunde inte hålla tillbaka ett glädjetjut när jag drog fram Äntligen Lördag-påsen som jag inte har köpt sedan jag var i veckopengsåldern.  IMG_1148 Förutom godis innehöll paketet även detta vackra citat (som den självgoda människa jag är tog jag för givet att hon menar att jag är en sådan människa som citatet beskriver)…,IMG_1152 …och detta söta kort som hade en sådan vacker hälsning. Hon var nog poet i sitt tidigare liv. Det sista som fanns i paketet var också något av det bästa, nämligen…IMG_1153 …ett elefanthalsband!!! (Alltså inte ett halsband som elefanter bär). Av många konstiga anledningar som omfattar alltifrån borttappade elefantungar till pygméelefanter, har jag en stor kärlek till elefanter och därför kan ni förstå att min glädje vibrerade på en farligt hög frekvens när jag såg denna present.IMG_1154Finaste överraskningen på väldigt länge. Älskade Familjen där hemma vet allt hur de ska få mig på bra humör. Det är som att de verkligen känner mig eller något?

Leave a Reply

