Just Trying to Stay Warm in Front of the Refrigerator

Hemma från soliga, härliga, fantastiska Florida. Denna första resa i USA (om man räknar bort den abstrakta mentala resa som jag genomgår hela tiden) var sannerligen lyckad. En av de få platser jag har besökt där jag, som säkert har en kroppstemperatur på sådär minus fem, inte frös en enda gång! Solbrännan på mina ben är bevis på det.IMG_0916 IMG_0929 IMG_0942Dagarna när vi var borta hade DC en släng av aprilväder med temperaturer som var nere på nollgradigt. Bra timing och lite skadeglädje! Antar att min karma kom ikapp mig då jag inatt blev riktigt illamående och idag har spenderat dagen inomhus. En huskur med frozen yogurt och Skype med Familjen i Sverige är en riktigt bra kuckelimuckmedicin. Att gå igenom bilder från Florida (som jag kommer skryta med i ett antal blogginlägg) får mig också att känna lite av den värme som slog emot mig vare dag när man steg utomhus. Funderar starkt på att skaffa ett hus där när jag är rik pensionär.selective

Leave a Reply

