So I Make Myself Ready to Go

 

 

Jajamen, idag är det min födelsedag! 19 år vilket innebär att det är mitt sista år som tonåring. Ett år kvar till 20-årsjubileum.

Jag har alltid varit ganska neutralt inställd till min födelsedag (men gud nåde den som glömmer bort den!). Har aldrig känt att jag måste ha stora planer för min dag, har alltid lämnat över initiativet till någon annan. Dock måste jag ju säga att detta alltid har resulterat i väldigt bra födelsedagar.

IMG_0065

 

 

Började dagen tidigt med skinande sol och en skål med Kefir, grekisk yoghurt och musli. I bilen på väg till Sophias skola satte hon igång låten Best Day of My Life med American Authors som vi spelade på högsta volym och sjöng med till. Finare födelsedagsmorgon får man leta efter.

E

Denna förmiddag pratade jag också med finaste Familjen hemma i Sverige, vilket hittills är dagens höjdpunkt. Att se dem allihop samtidigt för första gången sedan jag åkte till USA, det känns så obeskrivligt bra.

Nu ska jag iväg och ha en födelsedagslunch med Molly. Ska bli spännande att se var hon tar med mig någonstans. Sen kanske man ska unna sig en egen födelsedagspresent, vem vet?

 

 

2 comments

  1. Edit · February 27, 2014

    Gulle dig vännen! Hoppas att du får en fin dag och att de skämmer bort dig idag. Jag tror inte att det kan bli en bättre födelsedag än i pre när jag och Lillie kom med överrasknings-muffins men man vet ju aldrig! Sänder dig massvis av kramar från ett regnigt (surprise!) Skottland!

    • countbysmiles · February 28, 2014

      Fantastiska Edit! Jag har haft en superbra dag!
      Haha, det var verkligen gulligt av er.. Ditt Spiderman-tema på min 18-årsdag var också svårslaget! Du är duktig du.
      Kramar till dig!

Leave a Reply

