Time Was Running Wild

Det är en konstig känsla att jag för mindre än en vecka sedan satt i bilen på väg till Arlanda för att påbörja en resa som jag för mindre än ett år sedan inte hade en tanke på att göra. Att lämna en by i mitten av Dalarna med en befolkning på drygt 1200 personer, för att spendera ett år i USAs huvudstad. Jag sa att jag ville ha kontraster, vilket jag verkligen har fått. 

Kommer snart med berättelser och bilder från min första vecka i USA, nu när min jetlag har börjat lugna ner sig. Image

 

Leave a Reply

